Hotline og support

Foto: Niels Åge Skovbo
COWI tilbyder service og support på standardprodukter fra MapInfo, Bentley samt COWIs egne applikationer. Supporten omfatter alt fra hotline, installation, opsætning til udførelse af mindre dataopgaver

Hotline og support kræver en aftale med COWI. Vi tilbyder hotline og support på standardprodukter fra MapInfo, Bentley samt vores egenudviklede applikationer som enten en konsulentaftale eller rammeaftale.

Supporten og hotline omfatter f.eks. support til installation, opgraderingsaftaler på software, opsætning af software og undervisning.

En support og hotline aftale omfatter:

  • Teknisk support: Hjælp til installation, diverse opsætninger af software, tilpasset software produkter til specifikke behov samt rådgivning om datastruktur
  • Datahåndtering: Udførelse af dataopagver (eks. konvertering af data til nyt refencesystem, indlægning af nye datasæt, digitalisering, kortudtræk til anlægsprojekter m.m
  • Hotline: Hjælp til daglige drift eller evt. "en dag på kontoret", hvor opståede daglidags problemer løses.

Supporten kan ske telefonisk, hos kunden, på COWIs kontor eller via fjernopkobling.

SIDST OPDATERET: 11.12.2013