Produktsupport

Foto:

​COWI tilbyder service og support på standardprodukter fra MapInfo, Bentley samt COWIs egne applikationer. Supporten omfatter alt fra hotline, installation, opsætning til udførelse af mindre dataopgaver.

Vi tilbyder hotline og support på standardprodukter fra MapInfo, samt på vores egenudviklede applikationer til Bentley- eller MapInfo-platformen. Ydelserne tilbydes i form af serviceaftaler og/eller konsulentaftaler.

Serviceaftaler

Serviceaftaler tegnes for 1 år ad gangen og giver brugeren adgang til teknisk support og hotline. En konsulentaftale indgås fra opgave til opgave og kan f.eks. omfatte et-dags konsulentassistance med f.eks. teknisk support og datahåndtering.

En support og hotline aftale omfatter:

  • Teknisk support: Hjælp til installation, opsætning af software, undervisning, tilpasning af softwareprodukter til specifikke behov samt rådgivning om datastruktur mv.
  • Datahåndtering: Udførelse af dataopgaver f.eks. konvertering af data til nyt referencesystem, indlægning af nye datasæt, digitalisering, kortudtræk til anlægsprojekter m.m.
  • Hotline: Hjælp til daglige driftsproblemer.


Supporten kan foregå telefonisk, hos kunden, på COWIs kontor eller via fjernopkobling.

 

 

SIDST OPDATERET: 07.04.2017